ابتکار صنعت

قاب صندلی ویرا ؛ زیبا و چشم نواز

گروه صنعتی ابتکار صنعت با بیش از 3 دهه سابقه کاری در حوزه تولید قطعات صندلی اداری یکی از پیشگامان این حوزه نیز بوده و با ارائه محصولاتی جدید و بروز در تلاش است تا خدمتی را به تولید کنندگان صندلی اداری ارائه کند.

یکی از اقدام تحسین برانگیز گروه صنعتی ابتکار صنعت تولید محصولاتی است که زمان و هزینه تولید صندلی های اداری و آرایشگاهی را کم تر و کم تر از زمان قدیم نماید و باعث رونق بخشیدن به حوزه صندلی های اداری و آرایشگاهی شود.

این با گروه صنعتی ابتکار صنعت مفتخر است به تولید پشتی یک تیکه ی صندلی زین اسبی ( ویرا ) که با ظرافت بسیار بالا و زیبایی چشم نواز تولید و آماده عرضه به بازار میباشد.

قاب صندلی ویرا در زنگ های مختلفی تولید میشود که بسته به نیاز مشتریان عزیز قابل تغییر میباشد . از ویژگی های منحصر به فرد این محصول میتوان به حداقل رساندن زمان و هزینه تولید اشاره کرد . به طوری که تنها با چند عدد پیچ پایه و تنه مونتاژ شده و یک صندلی با کیفیت را آماده عرضه به بازار میکند.

انواع دسته صندلی

 

محصول ویرا در دو نوع زیر کار و روکار تولید و روانه بازار شده است . نوع زیرکار این محصول انتخاب بسیاری خوبی برای آن دسته از تولید کنندگانی است که توانایی رویه کوبی را دارند و می توانند با استفاده از پارچه و اسفنج صندلی های بسیار جذابی را تولید نمایند.

 

شما عزیزان هم اکنون می توانید برای خرید این محصول و یا دریافت مشاوره با شماره های زیر در ارتباط باشید.

09307100232

09123100232

02155258304