ابتکار صنعت

تولید انواع دسته صندلی اداری

گروه صنعتی ابتکار صنعت جزء یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات صندلی اداری میباشد که با تولید بیش از 400 محصول در حوزه قطعات صندلی اداری توانسته جایگاه ویژه و مهمی را در این صنعت پیدا کرده و به تولیدکنندگان صنعت صندلی اداری کمک شایانی نماید. از تولیدات گروه صنعتی ابتکار صنعت میتوان : چرخ صندلی ، پشتی و قاب صندلی ، پایه ، خرطومی ، تلسکوپی و دسته صندلی را نام برد که با یاری مدیران خوش فکر و با کارگیری ماشین آلات بروز دنیا و همچنین نیروی انسانی جوان و کوشا توانسته حرفای زیادی در تولید این نوع محصولات در بازار ایران داشته باشد.

دسته صندلی
دسته صندلی

یکی ار مهم ترین اجزای در تولید صندلی های اداری میتوان دسته صندلی را نام برد که نقش بسیار مهمی در تولید این مدل صندلی ها دارد و نبود آن نشدنی است.

دسته های صندلی نقش تکیه گاه را برای مصرف کننده صندلی بازی میکند و باعث میشوند تا کاربر راحت تر بر روی صندلی بنیشد و کار های خود را انجام دهد . ضمنا دسته ها نقش استراحتگاه را برای دست شخص دارد تا دست کاربر رها نباشد و از انواع فشار ها در ناحیه دست و ستون فقرات جلوگیری می کند.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد!

صندلی اداری مناسب بدن شما

دسته صندلی دسته صندلی دسته صندلی دسته صندلی دسته صندلیدسته صندلی

انواع دسته صندلی و پد:

دسته ها معمولا با یک بدنه فلزی و یا پلاستیکی تولید میشوند و رویه ی آن را با پد های پلاستیکی میپوشانند . این پد ها خود در دو مدل 1-نرم 2-خشک تولید میشوند که هر کدام بسته به نیاز افراد مورد استفاده قرار میگیرد. دسته ها معمولا در اندازه ها و شکل های مختلفی تولید میشوند که هر یک مناسب نوعی از صندلی اداری میباشند که مشتریان بر اساس نیاز خود آن را تهیه می فرمایند

دسته صندلی دسته صندلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گروه صنعتی ابتکار صنعت با استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته دسته و پد های بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار نماید . این دسته ها با استفاده از علم ارگونومی طراحی شده و باعث راحتی هر چه بیشتر مصرف کننده صندلی خواهد شد.

در ضمن در تولید این محصول نهایت دقت را بکار گرفته ایم تا محصول نهایی جذاب و زیبایی را ارائه کنیم تا نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب کند.شما نیز هم اکنون میتوانید جزء خریداران محصولات ما باشید تا کیفیت را در کنار قیمت مناسب تجربه نمایید

 

برای اطلاع از محصولات و خرید و مشاوره با شماره تماس زیر در ارتباط باشد.

09307100232

02155258304