ابتکار صنعت

تزریق پلاستیک در ابتکار صنعت

گروه صنعتی ابتکار صنعت مفتخر است به دارا بودن تجربه بیش از 3 دهه فعالیت جدی و پر قدرت در حوزه ساخت و تولید قطعات صندلی اداری در ایران و همچنین تزریق پلاستیک محصولات مربوط به صندلی اداری .

تاریخچه تزریق پلاستیک

تزریق پلاستیک برای اولین بار در سال ۱۸۶۷ میلادی انجام شد. این روش برای ساخت توپ بازی بیلیارد مورد استفاده قرار گرفت. به این صورت که شخصی به نام John W.H سلولوئید را به درون قالبی تزریق کرد و در نتیجه شکل مورد نظرش را با موفقیت استخراج کرد.

این روش با نام تزریق پلاستیک شناخته شد. تقریبا ۵ سال بعد اولین دستگاه برای تزریق پلاستیک توسط همین شخص و برادر وی ابداع شد.

البته این دستگاه بسیار ساده و ابتدایی بود و هیچ شباهتی به دستگاه‌های پیچیده و پیشرفته‌ی امروزی نداشت. اما امروزه وسیله‌های بسیار ظریف و متنوعی را به کمک دستگاه‌های تزریق پلاستیک تولید می‌کنند.

اصلی‌ترین مزیت‌هایی که دستگاه‌های تزریق پلاستیک دارند این است که در زمان بسیار کم می‌تواند قطعه‌های ظریف و با کیفیتی در اشکال مختلف تولید کند. البته این سرعت عمل بالا به منزله آسان بودن یا بی‌اهمیت بودن کار نیست. بلکه برای به‌ دست‌ آوردن نتیجه مطلوب رعایت تمامی نکات کلیدی کار الزامی است.

همچنین برای انجام تک تک این مراحل احتیاج به تخصص و مهارت بالا وجود دارد. طرز کار تزریق پلاستیک را می‌توان به ۴ بخش مجزا تقسیم‌بندی کرد. هر یک از این چهار مرحله به ترتیب عبارتند از:

• آماده‌سازی دستگاه

• تغذیه قالب‌

• کاهش دما

• مرحله نهایی

تزریق پلاستیک

از آن جا که یکی از اهداف گروه ابتکار صنعت پیشرو بودن در ساخت قطعات است و با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری در مورد بهبود فضای تولید و پیشرفت در آن و مسائل مهم زیست محیطی از جمله مصرف برق که از مشکلات امروزه کشور ما است مدیران مجموعه بر آن شدند تا با خریداری محصولاتی و تجهیزات بروزی در زمینه تزریق پلاستیک ضمن بالا بردن کیفیت تولید قطعات و بهبود آن نقش به سزایی در کاهش مصرف انرژی داشته و این امر باعث سرعت بخشیدن به تولید نیز گردیده است.

تزریق پلاستیک

گروه ابتکار صنعت هم اکنون با تمام توان تولید در حال فعالیت در عرصه تولید قطعات صندلی میباشد و با توجه به بالا بودن ظرفیت مجموعه و تجهیزات توانایی سفارش گیری و عقد قرار داد با مشتریان عزیز را در زمینه تزریق پلاستیک میباشد

مجموعه ابتکار صنعت توانایی تولید و تزیرق قطعات از 1 گرم تا 3000 گرم را دارد و میتواند نیاز مشتریان عزیز را در زمینه تزریق پلاستیک با انواع قالب ها برآورده نماید.

تزریق پلاستیک

شما مشتریان عزیزی که نیاز به خدمات تزریق پلاستیک دارید می توانید سفارشات خود را با عقد قرار داد به گروه صنعتی ابتکار صنعت بسپارید تا با خیالی آسوده محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را وارد بازار هدف نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس زیر در ارتباط باشد

09307100232

09123100232