ابتکار صنعت

فروش انواع مکانیزم صندلی ادری

گروه صنعتی ابتکار صنعت با تجربه ای 30 ساله در تولید قطعات صندلی اداری به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت در ایران شناخته شده و بر اساس تفکر سیستمی ای که مدیران مجموعه دارا میباشند دائما به دنبال نوآوری و پیشرفت در صنعت قطعات صندلی اداری و تولید صندلی اداری هستند تا این صنعت بتواند سهم ویژه ای را در بازار به خود اختصاص داده و باعث باز شدن پای تولیدکنندگان ایرانی به دیگر کشور ها نیز گردد.در این پست به معرفی انواع مکانیزم صندلی ابتکار صنعت میپردازیم.

دو کار اصلی مکانیزم صندلی اداری:

1-اتصال صندلی به پایه و جک

2-قرار دادن صندلی در حالت های مختلف

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعه در هر صندلی اداری مکانیزم آن میباشد. مکانیزم با دارا بودن دسته ها و کنترل گر هایی که در اختیار استفاده کننده قرار می دهد باعث میشود تا شخص بتواند ارتفاع و یا جهت های مختلفی را به صندلی بدهد.

یکی از نکاتی که در این بخش حائز اهمیت است مقاوم بودن این قطعه میباشد و به دلیل این فشار زیادی روی این محصول وارد میشود باید وزن را تحمل کرده و نشکند.

مکانیزم های موجود در شرکت ابتکار صنعت مدل ای مختلفی از جمله : مکانیزم تک حالته ، ماکنیزم دو حالته ، مکانیزم اتوبوسی ، مکانزیم های براکت دار و انواع مکانیزم پل جوش خورده را دارا میباشد که بسته به نیاز مشتریان عزیز قابل سفارش دهی میباشد.

 

شما هم اکنون می توانید محصولات را با قیمت های بسیار مناسب از ما تهیه فرمایید

برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

09123100232

09307100232