ابتکار صنعت

راهنمای انتخاب صندلی اداری ، کدام صندلی مناسب شماست؟

راهنمای انتخاب صندلی اداری ، کدام صندلی مناسب شماست؟

با سلام خدمت همگی کاربران با سلیقه ی وبسایت اینترنتی گروه صنعتی ابتکار صنعت

توی این پست سعی کردیم کمی شما رو توی انتخاب صندلی اداری مناسب کمک کنیم و نکات مربوط به خرید این محصول رو بیشتر توضیح بدیم بهتون ، پس همراه ما در ادامه مطلب باشید.

 

امروزه با تولیدات بسیار متنوعی که در صنعت صندلی های اداری و خانگی وجود دارد ، انتخاب یک صندلی مناسب کمی کار رو سخت کرده است و مشتریان همیشه سوالاتی در ذهن خود در مورد انواع صندلی دارند که گاهی اوقات موجب سردرگمی آنها در هنگام خرید میشود.

صندلی های اداری تشکیل شده از چندین بخش مهم و اصلی و چندین بخش فرعی میباشد. قطعات صندلی اداری کیفیت های متفاوتی از لحاظ ساخت و مواد اولیه و شکل تولید دارند که هر کدام بسته به نیاز مشتریان طراحی و تولید میشوند.

بخش های مهم و اساسی که باید به آن در انتخاب یک صندلی ماسب توجه کرد شامل: پشتی و کاور صندلی ، پایه و چرخ صندلی، جک صندلی و دسته صندلی میباشد که در ادامه در مورد هر کدام توضیحاتی را نیز به شما کاربران گرامی خواهیم داد.

پشتی صندلی اداری
ابتکار صنعت
  • پشتی و کاور صندلی:

یکی از بخش های بسیارمهم صندلی های اداری پشتی آن میباشد. جنس اصلی پشتی ها از جنس مواد پلاستیکی میباشد که لایه ای از اسفنج روی آن پوشانده خواهد شد و بعد هم لایه های چرمی یا پارچه ای آنها را کاور میکند.

نوع طراحی پشتی های صندلی اداری انواع مختلفی دارد و بر اساس سن و سال و قد افراد قابل استفاده هستن.

یک پشتی مناسب برای صندلی پشتی ای است که، هم قوس های کمر را کاور کند و هم مناسب قد افراد باشد و تکیه گاه محکم و مناسبی برای وزن افراد باشد تا کم ترین احساس ناراحتی را در قشمت کمر افراد داشته باشد . پس موقع انتخاب یک صندلی مناسب حتما به پشتی آن دقت کنید و تست کنید که آیا راحت هستین رو آن صندلی یا خیر.

گروه صنعتی ابتکار صنعت با بکارگیری مواد اولیه بسیار با کیفیت و استفاه از دانش روز در صنعت تولید قطعات صندلی اداری و تجربیات 30 ساله ای که دارد در تولید این بخش از صندلی بسیار  دقیق عمل کرده و پشتی های مناسب افراد مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است.

انواع چرخ صندلی اداری
ابتکار صنعت
  • پایه و چرخ صندلی:

خب میرسیم به یکی از مهمترین بخش های صندلی های اداری که حکم لاستیکای خودرو را برای صندلی دارد و بیشترین فشار وزن افراد رو این بخش تحمل میکند . پس خیلی مهم است چرخ و پایه صندلی جوری باشد که تحمل وزن شما را داشته باشد و بدون نگرانی از شکستن آن روی صندلی بنشید و از آن لذت ببرین .

چرخ هم جنس پلاستیکی دارن و در انواع خشک و ژله ای طراحی تولید میشود. در این میان گروه صنعتی ابتکار صنعت با به کار گیری ماشین الات بسیار پیشرفته چرخ های بسیار با کیفیتی تولید و عرضه بازار کرده است که نه تنها بسیار مقاوم در برابر فشار میباشد بلکه در استفاده های اداری که افراد خیلی اوقت مجبور به جابه جایی با صندلی هستن چرخشی نرمی از خود دارن و به راحتی میتوانید با صندلی در دفتر کار خود اقدام به جابه جا شدن کنید.

  • جک صندلی:

بخش مهم دیگه ای که توی انتخاب صندلی مهمه هست و حیاتی جک صندلی اداری میباشد . جک های صندلی در واقع ستون صندلی هستن و بخش نشیمن را به پایه و چرخ های متصل میکنند.

نقش دیگری که جک ها دارن قابلیت تنظیم ارتفاع آن ها هستن که باعث میشوند افراد بر اساس قد و راحتی خود ارتفاع صندلی را به طوری تعیین کنند که کمترین فشار را روی پا ها و کمرشان به وجود بیاید.

گروه صنعتی ابتکار صنعت با استفاده از فلزات بسیار با کیفیتی که در تولید این قطعه مهم استفاده میکند جزء مهم ترین تولید کنندگان این محصول میباشد

انواع دسته صندلی
ابتکار صنعت
  • دسته صندلی:

یکی دیگر از بخش های مهم صندلی اداری بخش دسته صندلی ها هستند که نقش حمایتی و استراحتی به افراد در مواقع استفاده از صندلی را میدهند.

جنس دسته های صندلی به طور کلی از دو جنس پلاستیک یا فلزی میبباشند و که بسته به مدل دسته ها  بر روی انها بخش های اسفنجی و نرم کار میشود تا دست افراد به راحتی روی آنها قرار گرفته و احساس خوشایندی داشته باشند.

شما میتوناید انواع دسته های تولید شده درر گروه صنعتی ابتکار صنعت را در اینجا مشاده کنید و از تنوع این محصول لذت ببرین

 

کلام آخر :

در بازار امروز صندلی های بسیار مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ولی کیفیت محصولات استفاده شده در صندلی ها شرط مهمی در انتخاب یک صندلی مناسب میباشد تا بتوانید سالیان طولانی تر از آن صندلی ها استفاده کنید و در کنار کیفیت قیمت مناسب هم حتما مدنظر شما قرار خواهد گرفت و همه و همه ی این ویژگی ها از کیفیت تا قیمت را می توانید در محصولات گروه صنعتی ابتکار صنعت داشته باشید