ابتکار صنعت

تولید پایه فلزی و پلاستیکی صندلی اداری

یکی از بخش های اساسی و مهم در صندلی اداری پایه آن میباشد . حالا به چه دلیل یک بخش مهم قلم داد می شود این بخش ؟! زیرا پایه صندلی از بخش هایی از صندلی است که بیشترین وزن را تحمل میکند و نیروی زیادی به آن و در نهایت به چرخ ها وارد میشود . پس باید در عین حال اینکه از مقاوت بالایی برخوردار است دارای زیبایی جذابی نیز باشد تا ظاهر صندلی را به اصطلاح خراب نکند.

پایه 5 پر فلزی

انواع پایه صندلی بر اساس جنس :

پایه های صندلی اداری با دو جنس مختلف یعنی از فلز و پلاستیک تولید میشود که هر کدام ویژگی های حاص خود را دارند . پایه های فلزی از مقاومت بالایی برخوردار هستن و از طرفی پایه های پلاستیکی مقرون به صرفه بودن را برای مشتری به ارمغان خواهد آورد.

گروه صنعتی ابتکار صنعت نیز با به کار گیری مواد اولیه بسیار بالا و نیرو انسانی مجرب توانسته حرفای زیادی در تولید این قطعه مهم داشته باشد و ضمن نوآوری و پیشرو بودن در صنعت قطعات صندلی اداری بتواند پایه های 5 پره بیسار با کیفیتی را تولید و روانه بازار نماید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پایه های تولیدی گروه ابتکار صنعت مواد اولیه با کیفیتی است که در تولید استفاده می کند که این تفاوت مواد با سایر رقبا کاملا مشهود بوده و قابل لمس است .

از بخش ها مهم در تولید پایه های فلزی صندلی اداری بخش جوشکاری آن میباشد که در شرکت ابتکار صنعت با بکارگیری تجهیزات و نیروی انسانی حرفه ای این بحث را حل کرده و بهترین اتصالات را در واحد جوشکاری به ارمغان می آورد.

گروه صنعتی ابتکار صنعت به عنوان یکی از پیشرو ها در صنعت تولید قطعات صندلی اداری همیشه برآن است تا محصولاتی با کیفیت در عین حال مقرون به صرفه را برای تولید کنندگان صندلی اداری و مشتریان خود تولید کرده و روانه بازار کند و در واقع با در نظر گرفتن حاشیه سود پایین قیمت محصولات خود را به صورت رقابتی در بازار به فروش میرساند تا فشار مالی کمتری به تولید کنندگان محترم وارد شود.

 

شما هم اکنون می توانید برای خرید این محصولات اقدام کنید تا کیفیت را در کنار قیمت بسیار عالی تهیه کنید . برای خرید و مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید.

09307100232

09123100232