ابتکار صنعت

چرخ صندلی تولید ابتکار صنعت

گروه صنعتی ابتکار صنعت با تجربه ای 30 ساله در تولید قطعات صندلی اداری به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت در ایران شناخته شده و بر اساس تفکر سیستمی ای که مدیران مجموعه دارا میباشند دائما به دنبال نوآوری و پیشرفت در صنعت قطعات صندلی اداری و تولید صندلی اداری هستند تا این صنعت بتواند سهم ویژه ای را در بازار به خود اختصاص داده و باعث باز شدن پای تولیدکنندگان ایرانی به دیگر کشور ها نیز گردد.در این پست به معرفی چرخ صندلی ابتکار صنعت میپردازیم.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای هر صندلی اداری چرخ های آن میباشد. این چرخ ها هستند که باعث میشوند تا فردی که در حال استفاده از صندلی است بتواند در محل دفتر کار خود جابه جا شود.

بهترین کار برای جلوگیری از خرابی چرخ صندلی، خرید صندلی اداری با چرخ مناسب است. منظور از مناسب بودن تنها باکیفیت بودن چرخ‌ها نیست؛ بلکه چرخ صندلی شما باید با سطحی که قرار است روی آن بغلتد سازگاری داشته باشد.

برای مثال، چرخ‌های دارای روکش ژله‌ای برای استفاده به روی فرش و موکت انتخاب مناسبی نیستند. این چرخ‌ها برای به‌کارگیری روی سطوح سخت و البته صاف مثل کاشی و سرامیک طراحی شده‌اند. در این حالت، روکش ژله‌ای حرکت روان و بی‌سروصدا را برای صندلی به همراه خواهد داشت.

از ویژگی های مهم چرخ های تولید شده در شرکت ابتکار صنعت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه

2- جنس بسیار مقاومت در برابر فشار و ضربه

3- جنس ژله ای چرخ خا برای جلوگیری از (سر و صدا) و (خط و خش) انداخت به روی سطح سرامیک و کاشی

4- چرخش بسیار روان چرخ ها به روی زمین بدون هیچگونه قفل شدن

ابتکار صنعت تولیدکننده انواع چرخ و استپ با ابعاد و رنگهای متنوع در سایزهای 65،55،50،40 به همراه پیم، پیچ، کفی و یو در مدلهای ژله و طرح ژله
چرخ ژله ای.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چرخ های تولید شده در شرکت ابتکار صنعت قیمت بسیار رقابتی این نوع از چرخ هاست که باعث شده تا تولید کنندگان صندلی اداری بتوانند با قیمت هر چه پایین تر نسبت به تولید صندلی اقدام کنند.

ابتکار صنعت مفتخر است که با بیش از 30 سال تجربه در صنعت قطعات صندلی اداری و همچنین  داشتن بالغ بر 300 نوع محصول مختلف یاری دهنده تولید کنندگان  صندلی اداری در ایران است.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت و راهنمایی های بیشتر با شماره تلفن زیر در ارتباط باشید

09307100232

09123100232