ابتکار صنعت

قطعات صندلی اداری را با با بهترین کیفیت بخرید!

امروزه دقدقه ی اصلی تمام مشتریان خرید محصولات با کیفیت بالاست و با توجه به مبالغ زیادی که هزینه می کنند انتظار یک کیفیت بالا از محصول را دارند .

این امر مستلزم این است که شما از یک تولید کننده با تجربه و خوش نام خرید کنید تا ضمن خرید محصولی با کیفیت ، آن محصول دارای گارانتی نیز باشد و مورد اعتماد.

 

ser2

گروه صنعتی ابتکار صنعت با سابقه ی کاری بیش از 30 ساله در حوزه قطعات صندلی اداری یکی از این برند های خوش نام در این صنعت میباشد.

مجوعه ابتکار صنعت با بکار گیری بهترین مواد اولیه و نیروی انسانی مجرب و با داشتن پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی توانسته بخش بزرگی از نیاز قطعات صندلی اداری را در ایران فراهم نموده و با افتخار جزء بزرگترین تولید کننده های این حوزه میباشد.

 

 

گروه صنعتی ابتکار صنعت دارای محصولا بیسار متنوعی در صنعت صندلی اداری میباشد ؛ برخی از این محصولات شامل : چرخ صندلی ، قالب و قاب ، جک ، پایه و … میباشد

 

 

بیشتر بخوانید:

آشنایی با انواع چرخ صندلی اداری

 

گروه صنعتی ابتکار صنعت با ظرفیت تولید بسیار خوبی که در اختیار دارد آماده عقد قرار داد با شرکت ها ، فروشگاه ها و تامین کنندگان قطعات صندلی اداری در سراسر کشور و نیز در سایر کشور ها میباشد و تجربه ی خرید بیسار عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

همچنین شما می توانید برای هر گونه اطلاعاتی از تولید تا خرید و قیمت را با شماره زیر پیگیری نمایید و محصول مورد نیاز خود را تهیه بفرمایید

 

تلفن : ۵ الی ۰۲۱۵۵۲۵۸۳۰۴
فکس : ۰۲۱۵۵۲۶۹۲۰۱
تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۱۰۰۲۳۲